جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سواد رسانه

حوزه/ مجری- کارشناس برنامه "بین خطوط" که به مهم ترین موضوعات سواد رسانه ای می پردازد، از اتمام ضبط این برنامه در قالب ۳۹ قسمت خبر داد و گفت: این برنامه به زودی از شبکه دوم سیما به روی آنتن می رود.

فرید محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که این برنامه به تهیه‌کنندگی امیر یوسفی و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای خانواده‌ها تولید شده است، اظهار داشت: مدت زمان هر برنامه ۴۰ دقیقه است و در هر قسمت، دو تن از اساتید شاخص و مطرح سواد رسانه ای با دیدگاه‌های متفاوت حضور دارند تا به بررسی و تحلیل در خصوص مباحث گوناگون در این رابطه بپردازند.

وی افزود: همچنین برای تعامل بیشتر و استفاده از تحلیل های مختلف، خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ای نیز به صورت آنلاین در برنامه مشارکت دارند.

محمدی همچنین با بیان این که اتاق فکر این برنامه شامل آقایان دکتر حسن خجسته، دکتر محمد صادق افراسیابی، دکتر مرتضی موسویان، امیر یوسفی، فرید محمدی و محمد قنبری است، گفت: شناخت دقیق رسانه‌های مختلف، نحوه و چگونگی تأثیرگذاری رسانه‌ها بر مخاطبان، شهوتِ شهرت در فضای مجازی، سواد مالی، بازی‌های رایانه‌ای، الگوی مصرف رسانه‌ای، تبلیغات، انقلاب روایت‌ها و ...‌.  از جمله مهم ترین موضوعات و مسایل مطرح شده در برنامه"بین خطوط" است که ان شاءالله به زودی از شبکه دوم سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha