شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جماعت در دیترویت برنده جایزه میان ادیانی شد

حوزه/ یک امام جماعت که در مسجدی در شهر دیترویت فعالیت می‌کند به همراه یک کشیش، برنده جایزه «رهبری بین ادیانی رابرت ای.بروتل» شده‌اند که به سبب فعالیت‌هایشان برای جوامع دینی مختلف اهدا می‌گردد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam،  یک امام جماعت آمریکایی در ۲۲ فوریه جایزه «رهبری بین ادیانی رابرت ای. بروتل» را دریافت خواهد کرد که به سبب فعالیت‌های گسترده‌اش در جوامع مختلف مذهبی در شهر دیترویت در ایالت میشیگان به وی اهدا می‌گردد.

امام استیو مصطفی التورک، رئیس سازمان اسلامی آمریکای شمالی، رهبر جامعه ایمانی وارن است، جایی که مسجد وی در آنجا مستقر می‌باشد.

خبرگزاری عرب آمریکایی نیوز گزارش داد که وی به عنوان رئیس کمیته امامان شورای مسلمانان میشیگان، در برقراری ارتباط فعال با همه گروه‌های ایمانی نقش مهمی داشته است.

 برگزارکنندگان این جایزه می‌گویند امام التورک برای کمک به جامعه دیترویت برای درک مسلمان بودن تلاش زیادی کرده است.

کشیش استنسی آدامز، رئیس شورای رهبری بین ادیان گفت: در طول یک سال چالش و درگیری ملی و محلی، ما معتقدیم که روابط بین ادیان، آموزش و سازش مثبت مهم‌تر از هر زمان دیگری است.

وی با اشاره به دو نفری که این جایزه را دریافت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: ما خوشحالیم که پدر توماس و امام التورک را به عنوان نمونه‌های مثبت بی دریغ رهبری بین ادیان در جامعه خود ارج می نهیم.

مراسم اهدای این جوایز در یک رویداد مجازی در ساعت ۷ بعد از ظهر برگزار خواهد شد و مصاحبه‌ای با هر یک از برندگان جوایز انجام می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha