جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حاجی ابراهیمی

حوزه / مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران گفت: استان قزوین دارای حوزه علمیه فاخری بوده که در این سالها علما و فضلای ارزشمندی را تقدیم نظام  جمهوری اسلامی کرده که نمونه اخیر مرحوم آیت الله ضیاء آبادی از چهره های ماندگار این شهر واین منطقه بود، پس چه خوب است که شما مدیران کاروانهای حج وزیارت وعتبات از ظرفیت حوزه های علمیه وروحانیت استفاده جدی نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود حاجی ابراهیمی، در دیداربا مدیران دفاتر حج و زیارت استان قزوین گفت:  شما مدیران و کارگزاران حج و عتبات، بازوی پرتوان و فعال بعثه مقام معظم رهبری هستید که قدردان فعالیتهای شما هستیم.

 مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران، مسائل فرهنگی و قرآنی در مراسم حج را برای زائران مهم دانست و بیان کرد: آنچه امروز برای کشور ما اهمیت دارد این است که بتوانیم آموزه های قرآنی را بیش از پیش در گروه های فضای مجازی ترویج نماییم.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علما و فضلای استان قزوین بیان کرد: استان قزوین از شهرهایی است که همیشه مردمان این منطقه در همه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی پیشگام بوده است.

وی ادامه داد:علما و شخصیت های بی نظیری همچون مرحوم آیت الله زرآبادی ها، مرحوم مظفری، مرحوئم شالی و آیت الله باریک بین از چهره های ماندگار این شهر محسوب می شود که از خود فعالیتهای ماندگاری رقم زدند.

مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران گفت: استان قزوین دارای حوزه علمیه فاخری بوده که در این سالها علما و فضلای ارزشمندی را تقدیم نظام  جمهوری اسلامی کرده که نمونه اخیر مرحوم آیت الله ضیاء آبادی از چهره های ماندگار این شهر واین منطقه بود، پس چه خوب است که شما مدیران کاروانهای حج و زیارت و عتبات از ظرفیت حوزه های علمیه و روحانیت استفاده جدی نمایید.

سپس مهندس عباس دمیرچی مدیر سازمان حج وزیارت استان قزوین  گفت: برای اینکه بتوانیم کارها و فعالیت های خود را به خوبی ساماندهی نمایم نیاز داریم که بتوانیم جلسات مختلفی داشته باشیم تا راهکارها وبرنامه های خود را در مناسبت هایی همچون حج و عتبات به خوبی ومنظم  داشته باشیم.

وی اظهارکرد: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا بتوانیم دوباره فعالیتهای حج و عتبات را برای اقشار مختلف داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha