شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 945071
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
تسلیت وزارت اطلاعات

حوزه/ وزارت اطلاعات، در پیامی درگذشت والد مکرم حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، وزارت اطلاعات، در پیامی درگذشت والد مکرم حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

عالم مجاهد حضرت آیت الله حاج سید رضی علوی (رحمت الله علیه)، والد گرامی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات ، دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

آن عالم جلیل ‌القدر، سال‌ها در حوزه‌های علمیه‌ی نجف، قم و فارس مشغول تحصیل و تدریس بوده، همواره در تعلیم و تربیت طلاب علوم دینی اهتمام داشته اند.

ایشان عالمی مردم‌دار، اخلاق مدار و از علمای سرشناس منطقه‌ی جنوب کشور محسوب می‌شدند؛ که در تمامی صحنه‌های انقلاب، دفاع مقدس و پشتیبانی از جبهه و جنگ حضور فعال داشتند.

وزارت اطلاعات درگذشت آن استاد فقید را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت و خاندان مکرم معزا، مدرسین و طلاب حوزه‌های علمیه، جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور، مردم شریف و قدرشناس استان فارس، بویژه شهر شهیدپرور لامرد و جمیع ارادتمندان به آن مرحوم مغفور، صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند علیم و رحیم برای روح آن رحیل دیار ابدی، رحمت و غفران واسعه و همنشینی با ائمه‌ی هدی (علیهم السلام) در فردوس برین و برای کلیه بازماندگان، شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha