چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 945339
۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
آیت‌الله حسینی زابلی

حوزه/ آیت‌الله سید محمد حسین حسینی زابلی، از اساتید حوزه، در بیمارستان میلاد تهران درگذشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت‌الله سیدمحمدحسین حسینی زابلی، از اساتید حوزه علمیه که سابقه عارضه قلبی و دیابت داشت، شب گذشته جمعه اول اسفندماه در بیمارستان میلاد تهران درگذشت.

وی در ۲۰ سالگی و در شهر مقدس قم به کسوت روحانیت درآمد و ملبس شد و دوران شکوفایی علمی او در نجف و در خدمت اساتیدی همچون حضرت امام (ره)، آیت الله خویی (ره)، آیت الله سیستانی و ... رقم خورد.

آیت الله حسینی زابلی که خود به برکت عنایت اهل بیت علیهم السلام دارای سیر و سلوک و صفای باطن ویژه است همچنین از محضر اساتیدی همچون مرحوم آیت‌الله بهاءالدینی، مرحوم آیت‌الله شیخ حسنعلی نجابت و مرحوم آیت الله حسین فاطمی نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    2 0
    سلام و رحمت و برکات الهی بر روح آن عالم گرانقدر باشد إن شاء الله الرحمن
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    1 0
    کان بصیرا و مبصّرا
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    1 0
    به همراه آیت الله خزعلی می دیدمشان که در جهت روشنگری و نمایاندن حق در غبار فتنه کوشش خیلی خوبی داشت . رحمة الله علیهما .
  • معتقدی IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    بنده زمانی که در سال ۱۳۸۳ سودان بودم ایشان دو سه روز آمدند و در یک کنفرانس مهم سخنرانی کردند و در منزل هم دعوت بنده را پذیرفتند و در معیت شهید شیخ ابراهیم انصاری تشریف آوردند، یک بار دیگر هم سال بعد از آن در عرفات در ایام حج خدمتشون رسیدم، حقیقتا شخصیتی کم نظیر و پربینش و روشنی بودند. عاش سعیدا و مات سعیدا