جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه / مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: تجلیل از خانواده و فرزندان طلاب از برنامه های فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه است که  دارای اثرگذاری خوبی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، عصر شنبه در مراسم تجلیل از همسران و فرزندان طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان البرز که در سالن اجتماعات مرکز خدمات حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی، یک پدیده دینی و فرهنگی بود و معنویات را باید شناسنامه انقلاب اسلامی دانست، لذا اگر معنویات در جامعه پررنگ شود سایر مشکلات نیز حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز رفتارهای ناصحیح و مغایر با سبک زندگی مانند زندگی تجملاتی متأسفانه ضررهای سنگینی به جامعه و در نتیجه آرامش خانواده ها زده است، لذا باید در برنامه زندگی خود از تجمل گرایی به دور بوده و سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهیم.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز بیان کرد:  امروز در جامعه دیده می‌شود که به مقوله سبک زندگی اسلامی به‌ خوبی پرداخته نمی‌شود و تجمل گرایی بسیار پررنگ است، حال‌ آن که به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز فرصت بسیار خوبی برای ترویج معنویات در سایه ارزش‌های انقلاب برایمان فراهم نموده است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: تجلیل از خانواده و فرزندان طلاب از جمله برنامه های فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه است که خوشبختانه دارای اثرگذاری خوبی بوده است.

انتهای پیام

تجلیل از خانواده طلاب حوزه علمیه استان البرز

 انتهای پیام /

تجلیل از خانواده طلاب حوزه علمیه استان البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha