جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: با وجود جوانان نخبه، متعهد و متخصص در فنون متنوع مدیریت، استفاده از افرادی که در دوران مدیریت خود، به وظیفه قانونی عمل نکرده اند، چیزی جز لطمه به حقوق مردم نیست.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه به کار گماردن دوباره مدیران ضعیف در پستهای مهم اشتباه راهبردی است، اظهار داشت: اعتماد مجدد به مدیرانی که در میدان عمل امتحان خود را پس داده، خیانت به حقوق ملت انقلابی است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه افزود: ادامه دوران آزمون و خطا، پس از گذشت ۴۲ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، به قیمت به خاکستر نشاندن فرصت های طلایی برای خدمت رسانی به مردم نجیب و فهیم ایران اسلامی، قابل قبول نیست.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: با وجود جوانان نخبه، متعهد و متخصص در فنون متنوع مدیریت، استفاده از افرادی که در دوران مدیریت خود، به وظیفه قانونی عمل نکرده اند، چیزی جز لطمه به حقوق مردم نیست.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه اظهار کرد: با اجرای قانون پیگیری و رسیدگی به ترک فعل مدیران از سوی قوه قضائیه، شاهد از دور خارج شدن اشخاصی خواهیم بود که بر اساس در یک جناح خاص، مجدد آنها را بکار گیری می کنند.

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: در صورتی که قانون شایسته سالاری را در عمل اجرا کنیم، هرگز شاهد روی کار آمدن مدیران غیر استاندارد در بدنه نظام اسلامی نخواهیم بود.

وی در پایان گفت: اذهان عمومی و وجدان های بیدار جامعه، هرگز خدمات ماندگار اشخاصی همچون شهید رجایی و سایر خدمتگزاران صادق به نظام اسلامی و مردم انقلابی را فراموش نخواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha