جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه صحنه

حوزه/ امام جمعه صحنه گفت: هرگز نباید خیانت ها و فشارهای آمریکا در ۴۲ سال گذشته برای تسلیم شدن مردم انقلابی و عقب نشینی از اصول و آرمانهای امام(ره) و شهدا را فراموش کرد.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تاریخ ثابت کرده که شیطان بزرگ فقط با ادبیات مشابه خود سر عقل می آید، اظهار کرد: مصوبه مجلس انقلابی مبنی بر کاهش نظارت و دسترسی بازرسان آژانس به مراکز هسته‌ای، بهترین اقدام در بی اهمیتی آمریکا برای برداشتن تحریم ها بود.

امام جمعه صحنه افزود: داشتن روحیه انقلابی در برابر تهدیدها و تحریم ها، بزرگترین برگ برنده برای به زانو در آوردن دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

حجت الاسلام خاص امیری بیان کرد: هرگاه در مقابل موضع‌گیری گستاخانه و خصمانه شیطان بزرگ علیه کشورمان، یکصدا بودیم و از تصمیمات راهبردی جانشین خلف خمینی کبیر پیروی کردیم، دشمن در موضع انفعال و تسلیم قرار می گیرد.

امام جمعه صحنه اظهار کرد: بیانات ارزشمند رهبری حکیم در خصوص اقدام عملی و راستی آزمایی آمریکا با برداشتن تحریم ها، تنها راه برگشت ایران اسلامی به تعهدهای قبلی در برجام است.

حجت الاسلام خاص امیری خاطر نشان کرد: هرگز نباید خیانت ها و فشارهای آمریکا در ۴۲ سال گذشته برای تسلیم شدن مردم انقلابی و عقب نشینی از اصول و آرمانهای امام(ره) و شهدا را فراموش کرد.

وی در پایان گفت: آمریکا  ۴۲ سال است با تمام توان با ایران می‌جنگد، ولی نتوانسته آن ما را شکست دهد، حتی نتوانسته جلوی پیشرفت‌های را بگیرد، به لطف الهی امروز به توانایی پرتاب ماهواره دست یافته ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha