شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همبستگی مسلمانان و مسیحیان در دنتون برای مرمت مسجد

حوزه/ مسلمانان و مسیحیان برای کمک به تعمیرات در انجمن اسلامی دنتون ، به طرز گسترده‌ای دور هم جمع شده‌اند تا خسارت زمستانی ده‌ها هزار دلاری به مسجد این شهر را جبران کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wfaa، مسلمانان و مسیحیان در شهر دنتون در ایالت تگزاس آمریکا برای تعمیر مسجد محلی گردهم آمدند.

یک کمپین خیریه «گوفاند می» یا همان (روی من سرمایه گذاری کن) توسط یک کلیسای محلی در شهر دنتون راه اندازی شده و تا به حال توانسته پول زیادی را برای جامعه اسلامی دنتون که در طوفان زمستانی آسیب دیده جمع آوری کند. اولین کلیسای متحد متدیست دنتون یک «حساب خیریه» راه اندازی کرد که در مدت شش روز نزدیک به ۵۰ هزار دلار جمع‌ آوری کرد.

گفته می‌شود در این زمستان به این مسجد ده‌ها هزار دلار خسارت وارد شده است.

فراز قریشی، رئیس هیئت مدیره انجمن اسلامی دنتون گفت: این باعث می‌شود شما نسبت به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنید احساس خوبی داشته باشید.

قریشی گفت: مردم واقعاً از سراسر جهان در حال ارسال کمک‌های مالی هستند. صادقانه بگویم این ایمان ما را به مردم دوباره زنده می‌کند.

قریشی افزود: ما می دانیم که در چند سال گذشته چه اتفاقی افتاده است، فقط برخی از افراط گرایی و نفرتی که دیده می‌شود گاهی اوقات می‌تواند درک شما را مخدوش کند، بنابراین صحبت از طرف شخصاً خودم این است که این مسئله باعث شد، اعتماد ما به مردم بازگردانده شود و دیدن آن واقعاً دلگرم کننده بود.

 گفتنی است این کمک‌ها هزینه تعمیرات ساختمان را نیز پرداخت می‌کند ، اما هزینه‌ها برای کارهای بیشتری پرداخت شده است، زیرا حمایت شدید از طرف مسیحیان و مسلمانان، بالاخص دوستان و همسایگان صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha