شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسجد مرکزی آکسورد بانک غذای گرم و مواد ضروری راه اندازی می‌کند

حوزه/ مسجد مرکزی آکسفورد  اعلام کرده که بانک غذا و مواد ضروری از پنجشنبه این هفته، ۲۵ فوریه راه اندازی می شود. از آن به بعد ، این بانک هر پنجشنبه بین ساعات ۶ تا ۷ عصر کار می‌کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از oxfordmail، مسجد مرکزی آکسفورد قرار است این ماه یک بانک غذا و مواد ضروری راه اندازی کند.

مسجد مرکزی آکسفورد در انگلستان اعلام کرده است که این بانک از پنجشنبه این هفته، ۲۵ فوریه راه اندازی می شود. از آن به بعد ، این بانک هر پنجشنبه بین ساعات ۶ تا ۷ عصر کار می‌کند.

در پستی در فیس بوک، این مسجد اعلام شد: از ابتدای ابتکار غذای رایگان مدرسه، کمیته مدیریت در حال کار بر روی یک روش منظم‌تر برای کمک به شهر عزیزمان است.

 اقلام مورد نیاز بانک شامل: دستمال توالت، شامپو، صابون، حوله های بهداشتی، دستمال مرطوب کودک، پوشک و مواد غذایی خوراکی از جمله غلات، برنج، روغن، غذاهای کنسرو شده ، میوه‌های خشک و آب میوه با عمر طولانی است.

در این پست فیس بوکی از خیرین خواسته شده برای تهیه اقلام ضروری و مواد غذایی کمک‌رسانی را آغاز کنند.

لازم به ذکر است، این مسجد اخیراً پس از در اختیار قرار دادن پارکینگ خود در اختیار کسانی که برای واکسیناسیون کرونا آمده‌اند، ، توسط یک مرکز پزشکی مورد تشکر قرار گرفت.

مرکز پزشکی سنت. بارتلومیو از مسجد و کمیته مدیریت آن برای در اختیار قرار دادن پارکینگ مسجد تشکر کرد تا مردم بتوانند هنگام مراجعه به مرکز پزشکی برای واکسن از آن استفاده کنند.

نرگس خان ، مدیر آزمایشی بیمارستان طی نامه‌ای به مسجد به خاطر همکاری و همدلی‌شان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha