چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حسین کندری

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان با سفر به شهر مقدس قم با معاون و مسئولان بخش های مختلف پژوهش حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین کندری معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان با سفر به شهر مقدس قم با معاون و مسئولان بخش های مختلف پژوهش حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خراسان در جلسه ای که با رئیس مرکز مطالعات راهبردی حوزه های علمیه در قم داشت، ضمن تبریک ایام ماه رجب گفت: حوزه خراسان از سال ۹۵ و با حکم انتصاب مقام معظم رهبری برای اعضای شورای عالی، دبیر و مدیر محترم این حوزه، افق روشنی را با ارائه برنامه های تحولی ترسیم نمود که یکی از مسائل مهم مدنظر با پیگیری های صورت گرفته محقق شده با احراز ظرفیت علمی و پژوهشی این حوزه، اعتبار و نحوه اعطای امتیاز علمی بود که توسط رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به حوزه علمیه خراسان ابلاغ شد.

حجت الاسلام والمسلمین کندری افزود: به جهت تدوین ضوابط مربوط به موارد ۵ گانه موجود در ماده واحده ابلاغی شورای عالی انقلاب فرهنگی به قم آمدیم تا از تجربیات این حوزه در زمینه قانون نویسی در این موارد استفاده کنیم.

 حجت الاسلام و المسلمین سید حسین میرمعزی سپس به ایراد سخن پرداخت و ضمن اعلام آمادگی حوزه علمیه قم در همکاری با حوزه علمیه خراسان گفت: قدم رو به جلویی بوده که ماده واحده برای حوزه علمیه خراسان نیز از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی حوزه علمیه قم افزود: ماده واحده دارای بخش هایی من جمله انجمن های علمی، کرسی های نظریه پردازی، نشریات علمی و مراکز پژوهشی اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: نشریات علمی حوزه علمیه قم شامل نشریات پژوهشی و ترویجی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha