جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ همایش ملی «نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» در سمنان

حوزه/ مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حاج قاسم چون خودش را سرباز ولایت می دانست به این عزت و عظمت رسید، لذا ما باید در انتخابات ۱۴۰۰ کسی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در همایش ملی «نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب» در سمنان، در سالن همایش‌های بنت المصطفی(ص) مدرسه علمیه عصمتیه سمنان، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس اوج جایگاه زن را زنان ما به نمایش گذاشتند، افتخار آفریند و مادران و همسرانی که نه تنها مانع نشدند بلکه تشویق کردند، در تاریخ اسلام شنیدیم اما در تاریخ انقلاب دیدیدم که مو سفید کردند اما کمر خم نکردند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: حضرت آقا در بیانیه گام دوم با یک مرور ۴۰ ساله، وارد گام دوم شدند و در ۴۰ ساله دوم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی زنان نقش موثری دارند، زنان و خانواده به عنوان یکی از ارکان پایه و مهم در بستر سازی جمعیت هستند.

وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی صورت گرفت، شهدای زیادی را دادیم، حکومت اسلامی بر پا شد، خیلی از افراد فکرش را نمی کردند که بتوانیم انقلاب اسلامی ایجاد کنیم؛ در کنار انقلاب اسلامی، دولت اسلامی است، در دولت اسلامی ۲ مورد است که می تواند به حرکت در بیاورد ۱. فکر و ایده ۲. نیروی انسانی مستعد برای مدیریت این دولت اسلامی. حوزه های علمیه و دانشگاه می توانند این نیروسازی و تربیت نیروی انسانی را داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه حدود ۴ هزار شهید زن داریم و قریب به ۲۴۰ هزار مادر و همسر شهید داریم، خاطرنشان کرد: موتور اصلی انقلاب را این مادران و همسران شهدا ایجاد کردند، مادری که خود شهید نباشد نمی تواند شهید پرور باشد.

وی با بیان اینکه در بحث حوزه رسانه مشکل داریم، گفت: تصویری که سینما و تلویزیون از زن به نمایش می گذارد یک زن انقلابی نیست، تصاویر نمایش دهنده زنی نیست که در انقلاب اسلامی ایفای نقش کرده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با اشاره به نقش زنان در روشنگری و بصیرت افزایشی در گام دوم انقلاب گفت: اگر ما زنانی داشته باشیم که هادی سیاسی باشند، دشمن شناسی و جریان شناسی را خوب بلد باشند، اینها می توانند در منازل تاثیر بگذارند و مهم ترین عامل شکل گیری فتنه ۸۸ بی بصیرت بود.

وی افزود: اگر بصیرت سیاسی باشد مادران می توانند در فرزندان خودشان امید آفرینی کنند، بصیرت داشتن مادران در منزل می تواند تاثیر بسزایی در بصیرت خانواده ها داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در سال ۱۴۰۰ ما نیازمند یک دولت توانمند و انقلابی هستیم؛ اقتدار موشکی و ماهواره ای ایران اسلامی در دنیا زبانزد است، لذا حضرت آقا با قاطعیت می فرماید جنگ نخواهد شد و اینها را ایشان می دانند؛ ما از نظر امنیتی هیج مشکلی نداریم که تمامی این برکات به دست آمده به واسطه تبعیت محض از ولی فقیه است؛ حاج قاسم چون خودش را سرباز ولایت می دانست به این عزت و عظمت رسید، لذا ما باید در انتخابات ۱۴۰۰ کسی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha