جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: طلاب مدارس علمیه خواهران در لبیک به رهبر معظم انقلاب، حضور فعالانه در طرح مواسات و کمک مؤمنانه داشتند که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در همایش مجازی خواهران طلبه سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس از طریق شبکه آموزشی کوثر برگزار شد، بیان کرد: بر اساس گام دوم انقلاب اکنون رسالت تمام خواهران جامعه به ویژه خواهران طلبه، ترویج سبک زندگی مومنانه و تلاش بی وقفه در راستای فرهنگ سازی در حوزه های تربیتی، اجتماعی و سیاسی می باشد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا، صیانت از اصول و شاخص های انقلاب اسلامی را وظیفه حوزه و روحانیت دانست و عنوان کرد: حوزه  انقلابی باید در همه عرصه ها تاثیر گذار باشد و طلاب برای احیای ارزشهای اسلامی در میان اقشار مختلف حضور موثر داشته باشند.

وی ادامه داد: شیوع  کرونا که نه‌تنها کل کشور بلکه جهان را درگیر کرده است، موجب برگزاری رزمایش ملی همدلی در جامعه شد و طلاب حوزه های علمیه خواهران نیز در این میدان، همدوش سایر گروه‌های جهادی داوطلبانه و مخلصانه به یاری هم‌وطنان شتافتند.

حجت الاسلام رضوانی اظهار کرد: طلاب مدارس علمیه خواهران در لبیک به رهبر معظم انقلاب، حضور فعالانه در طرح مواسات و کمک مؤمنانه داشتند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام / 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha