سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا معارفه شد

حوزه/ طی مراسمی با حضور حجج‌اسلام و المسلمین حاجتی و موسوی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، جانشین حوزه علمیه خوزستان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر موسوی، امام‌جمعه شهرستان اندیکا، ضمن خیرمقدم به مسئولین از زحمات ارزنده حجت‌الاسلام بهنام شیخ موچگانی، مدیریت سابق مدرسه علمیه امام رضا(ع) تشکر کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، ضمن تقدیر از زحمات مدیریت سابق مدرسه علمیه امام رضا(ع)، انتصاب حجت‌الاسلام مسعود بلندی زاده به‌عنوان مدیر جدید مدرسه را تبریک گفت.

وی از زحمات حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، جانشین حوزه علمیه خوزستان تقدیر و وی را فردی جهادی و انقلابی دانسته و برای این روحانی مجاهد توفیقات روزافزون خواستار شد.

در بخش دیگر این مراسم حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، جانشین حوزه علمیه خوزستان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی در شهرستان اندیکا، خدمت‌رسانی به مردم را از وظایف اصلی طلاب دانست و اظهارداشت: یکی از برترین عبادت‌ها خدمت به خلق است؛ لذا طلاب باید در بین مردم بوده و به مردم خدمت‌رسانی کنند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، با اعطای لوح تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام بهنام شیخ موچگانی تقدیر و حکم مدیریت حجت‌الاسلام مسعود بلندی زاده را به وی اعطا کرد.

انتهای پیام.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا معارفه شد+عکس

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا معارفه شد+عکس

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا معارفه شد+عکس

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا معارفه شد+عکس


انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد صالحی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    از همه به خاطر زحمات و اطلاع رسانی تشکر میکنم