پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: خواهران طلبه با آگاه سازی و روشنگری در جامعه، بانوان را به سمت ترویج و عمل به سبک زندگی اسلامی هدایت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یوسف خانی، امام جمعه نورآباد، امروز در نشست خواهران طلبه مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) نورآباد که در ادامه سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی، در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: خواهران طلبه مروج اشاعه آموزه های اسلامی و اخلاقی در جامعه هستند و با اخلاص و سعه صدر این رسالت تبلیغی خود را انجام دهند . 

وی با اشاره به اینکه بانوان با توجه به جایگاه خود در نقش های مختلف خانوادگی و اجتماعی تاثیر بسزایی در اشاعه آموزه های اخلاقی در خانواده و اجتماع دارند، خاطرنشان کرد: تبیین و تشریح اصول سبک زندگی اسلامی در خانواده و جامعه باید نمود عینی داشته باشد و در رفتار و کردار همه ما بویژه بانوان مشخص باشد. 

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تلاش خود را برای تضعیف آموزه های اخلاقی و دینی در جامعه بکار گرفته اند، گفت: خواهران طلبه با آگاه سازی و روشنگری در جامعه، بانوان را به سمت ترویج و عمل به سبک زندگی اسلامی هدایت کنند. 

حجت الاسلام خانی در پایان با اشاره به اینکه امروز تبیین و اشاعه سبک زندگی اسلامی ضامن استحکام بنیان خانواده است، یادآور شد: اشاعه سبک زندگی اسلامی عاملی مهم در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha