شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علیخانی

 حوزه / مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور گفت:  گروه های جهادی همواره در میدان های خطر حاضر می شوند  ودر دوره های مختلف سال در مناطق محروم کشور نقش آفرینند با این وجود هیچ وقت به این بچه ها توجه نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی، ظهر امروز درجمع طلاب جهادی حوزه های علمیه ۲۴ استان که در سالن اجتماعات شبستان مسجد النبی (ص) قزوین برگزار شد، گفت: دبیرخانه گروه های جهادی صنف فعالان جهادی حوزوی در کشور هستند که می خواهد برای اینها زمینه رشد و توانمندی را فراهم کند.

حجت الاسلام علیخانی خاطرنشان کرد: اینکه مجامع گروه های جهادی استان که شکل می گیرند باید بروند در سطح طلاب آن استان این فرهنگ جهادی را عمومی تر کنند.

وی ادامه داد: استان قزوین به جهت روحیه جهادی که مردم این خطه دارند و نیز طلاب کم توقعی دارد و از این حیث یک پتانسیل بزرگ برای انجام کارهای جهادی است.

حجت الاسلام علیخانی عنوان کرد: با راه اندازی و ایجاد کارگروه های جهادی فعالیت ها و خدمت رسانی طلاب و مبلغان به مردم در مواقع بحران منسجم تر و هدفمند تر خواهد شد.

وی ادامه داد: گروههای جهادی نباید از کار یدی غفلت کنند و از خدمت به محرومین و نیازمندان در مناطق دور دست برای رفع مشکلات جزیی عمرانی دوری کنند.

حجت الاسلام علیخانی تصریح کرد: گروه های جهادی همواره در میدان های خطر حاضر می شوند  ودر دوره های مختلف  سال در مناطق محروم کشور نقش آفرینند با این وجود هیچ وقت به این بچه ها توجه نشده است.

انتهای پیام /​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha