پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور گفت: تهذیب و تعلیم دو بال جدا نشدنی برای طلاب حوزه های علمیه است که خوشبختانه فعالیتهای تهذیبی مدارس علمیه قزوین جای تحسین دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری  عصر امروز  در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، از حمایت های دلسوزانه و ارزشمند وی به حوزه علمیه استان قزوین قدردانی کرد.

وی، با تاکید بر این که خداوند انسان های با ایمان را در دنیا مورد امتحان قرار می‌دهد، گفت:  امتحان الهی از اهداف خلقت انسان ها در دنیا است .

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور، اظهار کرد: با توجه به فرصت خوب تحصیلی که امروز در حوزه های علمیه ایجاد شده، طلاب باید با جدیت و تلاش در زمینه تحصیل گام برداشته و  تحصیل و تهذیب را توامان با هم رشد دهند تا بتوانند به فردی تاثیر گذار در جامعه تبدیل و رسالت طلبگی خود را به خوبی انجام دهند.

وی خدمت کردن به طلاب را توفیق الهی دانست و بیان داشت: مسئولان حوزوی تمام سعی و تلاش خود را برای فعالیت‌های تهذیبی انجام داده و برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری، عنوان کرد: معاونت تهذیب چهار اداره دارد که هر کدام از این ادارات با رسالت های متفاوت اما مسیر و نقشه مشخص به دنبال تحقق اهداف حوزه در تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: باید بر روی مسائل انگیزشی طلاب کار کرد تا طلبه به راه و مسیر که در آن گام نهاده ایمان و باور قلبی پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری، بیان کرد: به همه همکاران خود در معاونت تهذیب گفته ایم که نه تنها برای طلاب مدارس علمیه، برنامه های فرهنگی، و تهذیبی داشته باشید، بلکه این فعالیت‌ها را برای اقشار مختلف مردم هم در نظر و در این زمینه برنامه ریزی جدی داشته باشید.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، در ادامه ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه و رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: انصافا حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در همه عرصه ها نگاه جدی و ارزشمندی به حوزه های علمیه استان دارند که جای تقدیر است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین نیز در راستای برنامه های تهذیبی فعالیت‌های خوبی دارند که این برنامه ها در تمام طول سال برای طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین به مرحله اجرا در آمده است.

دیدار معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با امام جمعه قزوین

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha