جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینکه برخی چندین چادر در منزل دپو کنند، خیانت به کسانی است که نیاز دارند، اما چادری دریافت نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، حسین کلانتری، امروز در نشست ستاد مدیریت بحران در دنا گفت: ما قدرشناس مردم هستیم و تا بهبود شرایط در کنار زلزله زدگان خواهیم ماند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه مسئولان پای کار بودند، تصریح کرد: بنده، فرمانده سپاه، مدیرکل اطلاعات و سایر مدیران دستگاههای خدمات رسان نخستین کسانی بودیم که روز اول در محل وقوع زلزله حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه شهرستان دنا به ۹ محور تقسیم شده و ۹ تیم برای توزیع مناسب امکانات و کمک ها آماده باش هستند، افزود:  با جدیت کمک های دریافتی را به دست زلزله زدگان می رسانیم.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر هماهنگی ستاد اجرایی اجرایی، بنیاد مستضعفان مستضعفان و فرمانداری هماهنگ باشند، گفت: ساماندهی در دستور کار قرار گیرد.

کلانتری با تاکید بر اینکه دپو چادر در برخی منازل خیانت به مردم و نظام است، تصریح کرد: این چادرها برای مردم ارسال شده است.

وی افزود: اگر به خانواده های پر جمعیت  حتی سه چادر تحویل تحویل شود، مشکلی وجود ندارد، ولی وجود ۱۰ چادر در یک منزل ظلم به سایر زلزله زدگان است.

کلانتری گفت: افرادی به دنبال زیر سوال بردن خدمات نظام و زحمات و تلاشهای انجام گرفته هستند.

وی با تاکید بر اینکه نظام سیستم دارد، گفت: در صورت کم کاری هر مسئولی به طور قطع با او برخورد می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha