جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ارفع

حوزه /دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی گفت: نیروهای جهادی جان بر کف، همه خطرات را پذیرفتند تا به همراهی بیماران کرونایی و کادر درمانی بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، امروز در جمع دبیران گروه های جهادی حوزه های علمیه سراسر کشور که در مسجد مدرسه صالحیه قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاشهای خالصانه و ماندگار گروه های جهادی، گفت:  این روزها مشابه روزهایی است که رزمندگان در جبهه‌ها ایثارگرانه در مقابله با دشمن می‌ایستادند و ایثارگرانی دیگر نیز در پشت جبهه‌ها به دنبال تأمین تجهیزات و نیازها حرکت می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز پزشکان و پرستاران، طلاب و روحانیون جهادی و بسیجیان همان سربازان دوران دفاع مقدس هستند که ایثارگرانه در مقابل دشمنی نوظهور که سلامت انسان‌ها را نشانه گرفته دلاورانه می‌جنگند.

مهدوی ارفع ادامه داد: فعالیت طلاب جهادی یکی از اتفاقات باشکوه در ایام شیوع ویروس کرونا  است که تصاویر باشکوهی از خدمت در ایام کرونایی را به ثبت رساند.

دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی بیان کرد: نیروهای جهادی جان بر کف همه خطرات را پذیرفتند تا به همراهی بیماران کرونایی و کادر درمانی بپردازند.

وی در ادامه افزود: در مناجات نورانی شعبانیه، عبارت های تقابلی و دوگانه میان ما و خدا است و در این مناجات از خداوند انتظار داریم که هرگاه صدایش می کنیم، پاسخ مان دهد و این انتظار البته یک خواهش از خدای متعال است.

مهدوی ارفع با تأکید بر اینکه مومن هیچگاه در بن بست قرار نمی گیرد، توضیح داد: در این دوران که دنیا گرفتار بیماری کرونا است، باید بیش از پیش دعا و استغفار کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha