جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
افتتاح ۵ دفتر صدور گواهینامه حلال مصری در ۵ کشور

حوزه/ شرکت «اسلام، مصر، حلال» بزرگترین نهاد رسمی صدور گواهینامه حلال در مصر اعلام کرد که قصد دارد در ۵ کشور جدید در جهان دفاتر رسمی افتتاح کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از salaamgateway، یک نهاد رسمی مسئول صدور گواهینامه حلال اعلام کرد که قصد دارد در ۵ کشور جدید در سال ۲۰۲۱، دفاتر رسمی افتتاح کند.

احمد عبدالکریم ابراهیم ، مدیر کل «اسلام مصر حلال» این هفته به خبرنگاران گفت که این نهاد در ماه می قصد دارد دفاتر خود را در کشورهای استرالیا ، نیوزیلند و چین افتتاح کند و در اواخر امسال نیز به دنبال راه اندازی دفاتری در اوکراین و فرانسه خواهد بود.

در حال حاضر دفاتر این سازمان در ایالات متحده ، اروگوئه و هند راه اندازی شده و فعال هستند. دفتر این شرکت صدور گواهینامه حلال در اروگوئه به آمریکای لاتین ،  و عمدتا برزیل خدمات رسانی می‌کند.

موسی ناصر ، مدیر عملیات آمریکای لاتین در این شرکت نیز گفت: ایالات متحده ، برزیل و هند از مهمترین بازارهای ما هستند زیرا آنها مقدار زیادی گوشت حلال به مصر صادر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما دفاتر جدیدی را بر اساس حجم صادرات حلال به مصر افتتاح می‌کنیم. ما فقط با امکانات پردازش یا شرکت‌ها کار نمی‌کنیم. ما با کل صنایع و کشورها در حال همکاری هستیم.

گفتنی است این شرکت حلال در حال حاضر با بزرگترین تولیدکنندگان گوشت در جهان کار می‌کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha