پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان از برگزاری اقامه نماز جماعت در ۸۰ درصد ادارات و نهادهای دولتی کاشان خبرداد و گفت: حتی درمانگاه ها و مراکز درمانی شهرستان از نعمت نماز جماعت برخوردارند.

 حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، در حاشیه  اجلاس اقامه نماز در فرمانداری این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، نماز را نماد دینداری، تعبد  و ماهیت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: براساس آیات قرآن اولین صفت مومنان در این است که اگر قدرتی در روی کره زمین به دست بیاورند، اقامه نماز می کنند.

مدیر حوزه علمیه کاشان به تاثیرگذاری فرهنگ اقامه نماز در رفع مشکلات مردم در ادارات اشاره کرد و یادآورشد: وقتی ارباب رجوعی با یک انسان نماز خوان در اداره ای روبروشود، احساس می کند به دلیل اینکه دین حاکم است، به کار او دقیق رسیدگی می شود.

وی، حوزه های علمیه را پایه گذار ترویج فرهنگ اقامه نماز دانست و گفت: حوزه های علمیه متولی اصلی ترویج فرهنگ نماز، احکام، اخلاق الهی و تامین کننده ائمه جماعات می باشند.

مدیر حوزه علمیه کاشان از برگزاری اقامه نماز جماعت در ۸۰ درصد ادارات و نهادهای دولتی کاشان خبرداد و اظهار کرد: حتی درمانگاه ها و مراکز درمانی شهرستان از نعمت نماز جماعت برخوردارند.

 وی  در پایان با بیان اینکه هیچ کدام از مساجد منطقه کاشان تعطیل نمی باشند، گفت: مساجد کاشان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، علاوه بر اقامه نماز جماعت، در زمینه های اخلاقی، تربیتی، فرهنگی، رزمایش کمک مومنانه، توزیع بسته های معیشتی  و... فعال هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha