جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تودیع

حوزه/ مدیر امور مدارس حوزه علمیه خراسان گفت: همه می بایست در بُعد انقلابی و تهذیبی، تلاش بیشتری کنیم تا طلاب توانمند و تاثیرگذاری برای جامعه پرورش یابند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام علی حیدری در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) خضری با تاکید بر ضرورت نگاه معنوی به حوزه، نه اداری، افزود: همه می بایست در بُعد انقلابی و تهذیبی، تلاش بیشتری کنیم تا طلاب توانمند و تاثیرگذاری برای جامعه پرورش یابند.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت یک مدرسه کار بسیار مهمی است، اظهار کرد: باید بدانیم در حوزه چه وظیفه ای داریم و چه کارهایی انجام دهیم؟ همه باید یار و کمک کار مدیر جدید مدرسه باشیم تا خروجی آن، با کیفیت تر و تاثیرگذارتر باشد.

مدیر امور مدارس حوزه علمیه خراسان ضمن تاکید بر ضرورت تبیین منشور روحانیت برای طلاب، گفت: می بایست در عمل نشان دهیم که پایبند به انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم.

در این مراسم، حجت الاسلام هابیل خسروی، حرکت بر اساس برنامه ها و سیاست های کلان حوزه انقلابی خراسان را از ضروریات دانست و گفت: رسالت بزرگ حوزه علمیه، پرورش طلبه انقلابی است، لذا خدمت مخلصانه به داوطلبان ورود که با انگیزه معنوی و خدمت به دین پای در عرصه سربازی امام زمان (عج) می گذارند، اثر و نتیجه بهتری را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر توجه ویژه به ظرفیت های منطقه خضری اظهار کرد: ارتباط صمیمی با مردم و همکاری و تعامل موثر با سایر نهادهای فرهنگی شهر، موجب تقویت و پیشبرد اهداف حوزه علمیه انقلابی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در ادامه ضمن تاکید بر همکاری و مساعدت سایر مسئولان و اساتید حوزه علمیه، افزود: پذیرش نخبگانی طلاب، اساسی ترین گام برای رسیدن حوزه ای در تراز انقلاب و نظام اسلامی است و لذا ضروری است ارزیابی طلاب موجود نیز به صورت مستمر انجام پذیرد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha