جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تکذیبیه

حوزه/ روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با صدور پیامی اعلام کرد: با توجه به نشر اخبار کذب در خصوص هرگونه رد یا اثبات در عزل و نصب شهردار اهواز از سوی نماینده معزز ولی‌فقیه، انتساب این اظهارات به امام جمعه محترم اهواز قویاً تکذیب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شورای شهر کلانشهر اهواز، امروز در حال استفاده از حق قانونی خود، برای استیضاح موسی شاعری، شهردار است.

در همین راستا، یکی از خبرگزاری‌های استانی، با انتشار تیتری تلاش کرده تا در این خصوص از نماینده ولی‌فقیه در خوزستان نظرخواهی کنند.

علاوه بر آن نیز، شایعاتی در فضای مجازی نشر پیدا کرده که حاکی از نظر موافق یا مخالف نماینده ولی‌فقیه برای عزل شهردار اهواز است.

بر این اساس، روابط عمومی و رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در اطلاعیه‌ای نوشت: با توجه به نشر اخبار کذب در خصوص هرگونه رد یا اثبات در عزل و نصب شهردار اهواز از سوی نماینده معزز ولی‌فقیه، انتساب این اظهارات به امام جمعه محترم اهواز قویاً تکذیب و از فعالان زحمتکش و مخلص عرصه رسانه که در راستای اعتلای کلمه حق و ارزش‌های اسلام عزیز نسبت به اخبار کذب و شبهه‌ناک احتیاط در نشر دارند سپاس گذاریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha