جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 947421
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
سید احمد خسروی

حوزه/ رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا گفت: امروز اگر ناجا مشروعیت، مقبولیت و محبوبیتی در افکار عمومی دارد بی شک حاصل تلاش شبانه روزی همه همکاران در سراسر کشور و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سرهنگ سید احمد خسروی، در بیست و سومین گردهمایی تخصصی معاونین و مدیران حوزه اجتماعی ناجا (ویدئوکنفرانسی) با اشاره به تنوع و گسترش ابزار رسانه ای در جهان عنوان کرد: امروز افراد، فارغ از سن و جنس خود می توانند یک جریان رسانه ای را رقم بزنند.

وی ادامه داد: این موج جدید یا به تعبیری این انقلاب رسانه ای می تواند برای سازمان ها و نهادهایی که بیشترین سطح تعامل با مردم را دارند از جمله پلیس، چالش هایی را ایجاد کند که با مدیریت صحیح می توان این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا با تاکید بر ارتقاء و گسترش سواد رسانه ای در نیروی انتظامی تصریح کرد: شکست های رسانه ای حاصل عدم شناخت ما از ابزار، محیط و مخاطبان رسانه ای است.

سرهنگ خسروی ضمن تقدیر و تشکر از معاونان اجتماعی پلیس های تخصصی، معاونت ها و فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور خصوصا کارکنان زحمتکش حوزه اطلاع رسانی گفت: امروز اگر ناجا مشروعیت، مقبولیت و محبوبیتی در افکار عمومی دارد بی شک حاصل تلاش شبانه روزی شما عزیزان در سراسر کشور در کنار همکاران عزیزمان در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha