جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نبایستی جاذبه های دنیوی ما را از کار اصلی مان غافل کند و همه باید به ساخت نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی که مطالبه و انتظار مقام معظم رهبری "مدظله العالی" است، کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، در بیست و سومین گردهمایی تخصصی معاونین و مدیران حوزه اجتماعی ناجا ( ویدئو کنفرانسی) با تبریک اعیاد ماه رجب اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در ایام ماه شریف رجب در خدمت شما برادران بزرگوار هستم و از دست اندرکاران برگزاری این همایش تخصصی به ویژه سردار حاجیان معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه ما به این عالم آمده ایم تا "عبد" شویم بیان داشت: عمق عبودیت این است که انسان مالک خودش باشد؛ هر کاری که می کنیم بایستی رضایت خداوند را در نظر بگیریم .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد: نبایستی جاذبه های دنیوی ما را از کار اصلی مان غافل کند و همه باید به ساخت نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی که مطالبه و انتظار مقام معظم رهبری "مدظله العالی" است، کمک کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه جز سربازی مقام معظم رهبری و خدمت به سبزپوشان ناجا دغدغه ای ندارم، تاکید کرد: همه باید برای اعتلاء و منزلت نیروی انتظامی تلاش و انقلابی عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مبنی بر اینکه نیروی انتظامی ، تنها نیروی مسلح "اجتماعی" است، ادامه داد: ماموریت های معاونت اجتماعی ناجا مهم و اثرگذار است، به طوری که باید همت کنیم تا بعد اجتماعی ناجا تقویت شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه فلسفه معاونت اجتماعی متمایز از سایر بخش ها و رده ها است، خطاب به مدیران حوزه اجتماعی ناجا تاکید کرد: زبان گویای مردم بشوید؛ طوری کار کنید که مردم با دل و جان پذیرای نظم و انضباط پذیری اجتماعی شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اضافه کرد: قوانین و مقررات را می توان با بهره گیری از فرآیند "اجتماعی شدن" ترویج داد؛ بنابراین شایسته است که معاونت اجتماعی ناجا با توسل بر اقدامات اجتماعی و فرهنگی اثرگذار و آموزش های صحیح به گونه ای عمل کند که مردم با اشتیاق خود قوانین و مقررات را رعایت کنند.

وی بر لزوم انعکاس و انتشار ماموریت های متنوع و گستردگی نیروهای خدوم و زحمتکش پلیس تاکید کرد و گفت: باید سازوکاری صحیح و هوشمندانه برای تحقق این مهم انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha