پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی در خطبه نماز جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان پیوستن به اف ای تی اف را ذلت دیگر عنوان کرد و گفت: هر کسی اف ای تی اف را برای ایران نسخه پیچی کند خائن به ملت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و اجتناب از گناهان اظهار کرد: سه شنبه هفته آینده مصادف با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) است و بیشتر حیات این امام بزرگوار در زندان ها سپری شد اما هیچگاه رابطه امام با مردم قطع نشد.

وی به روایتی از امام موسی بن جعفر(ع) اشاره کرد و افزود: بهترین عبادت پس از شناخت خدا انتظار فرج است زیرا انتظار فرج به معنای زندگی کردن با امید و آرزو است و اینکه انسان به آینده جهان خوشبین باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز بعثت رسول گرامی اسلام(ص) در ۲۷ رجب مصادف با پنجشنبه هفته آینده، بیان کرد: امروز ایران اسلامی پرچم ولایت اهل بیت(ع) را برافراشته است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی به حمله هواپیماهای آمریکایی به مقر نیروهای مقاومت در سوریه طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: حمله مذکور با دستور مستقیم جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه آمریکا با حمله به پایگاه های مقاومت می خواهد به متحدان منطقه ای خود بگوید از شما حمایت می کنیم، تصریح کرد: حمایت از صهیونیست ها، اعلام روی میز بودن گزینه نظامی در صورت برنگشتن ایران به برجام، حمایت از گروه های تکفیری شکست خورده و وانمود کردن اینکه اوضاع داخلی و خارجی آمریکا در دست رئیس جمهور این کشور است، از دیگر پیام های حمله مذکور بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، به هم زدن کریدور مقاومت در منطقه را از دیگر پیام های حمله هواپیماهای آمریکایی به سوریه دانست و خاطرنشان کرد: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منطقه تبدیل به بشکه باروت شده ضمن اینکه کینه ملت های منطقه علیه آمریکا شعله ور شده است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با اشاره به اینکه ملت های منطقه تصمیم گرفتند آمریکا را از غرب آسیا خارج کنند، اظهار کرد: اکنون شاهد آغاز حرکت مذکور هستیم زیرا خروج نیروهای آمریکایی در دستور کار ملت های منطقه است.

وی به شکسته شدن صولت و هیبت آمریکایی ها در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: ملت های منطقه به این باور رسیدند که تنها راه ایستادگی و مقاومت در برابر قدرت های سلطه گر است و آن را از مردم ایران آموختند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بعضی از رجال سیاسی به دنبال پیوستن ایران به اف ای تی اف هستند، تصریح کرد: پیوستن به اف ای تی اف مسیری به غیر از برجام را طی نمی کند و براین اساس اصرار برخی رجال سیاسی برای پیوستن ایران به اف ای تی اف بیهوده است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی به ذلت آمریکایی ها و اروپایی ها در برابر ملت ایران در سایه درایت مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در طول ۴۰ سال گذشته هر جا مقاومت کردیم پیش رفتیم.

وی با تاکید براینکه در برجام تنها با مقاومت پیش رفتیم، بیان کرد: برخی کاری نکنند توپی که در میدان آمریکا و اروپا افتاده دوباره به زمین ایران بیندازند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، پیوستن به اف ای تی اف را ذلت دیگر دانست و خاطرنشان کرد: هر کسی اف ای تی اف را برای ایران نسخه پیچی کند خائن به ملت است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با اشاره به اینکه فرمایش مقام معظم رهبری خط قرمز ملت ایران است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی اف ای تی اف آینده نگر باشد.

وی در ادامه به موضوع رعایت حقوق انسان پیرامون سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: خدای متعال در آفرینش انسان هدف اساسی داشته و بیهوده نیآفریده بلکه آفرینش انسان هدف دار بوده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انسان تکلیف مدار است، اظهار کرد: انسان با عمل به دستورهای الهی شاکر می شود و اگر به آن عمل نکند، کافر است و راه سومی متصور نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha