جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماینده ولی فقیه در سپاه فارس

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس نهادینه شدن تفکر انقلابی رمز ایستادگی در مقابل هجمه های دشمن دانست و گفت: امروز آمریکا از نظر ابزار قدرت و سلطه خود کاملا با آمریکای گذشته متفاوت است همچنین از نظر اقتصادی نیز اینگونه است اما ایران اسلامی پس از تولید قدرت به مرحله نمایش قدرت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمودی زاده، صبح امروز در نخستین همایش بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه فارس که در سالن ولایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، در خصوص جلوه استکبار با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خداوند را شکر می کنیم به واسطه همه نعمت هایی که به عنایت کرده به ویژه نعمت عظمی دین، نعمت ولایت که سنگ آسیاب دین است و در مرحله سوم نعمت دولت کریمه ای که در آن نفس می کشیم و همچنین در مرحله چهارم نعمت پوشیدن لباس دین که بتوانیم حافظ دین خداوند باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در ۴۲ سال گذشته استکبار با تمام توان علیه نظام مقدس اسلامی توطئه کرده و امروز نیز توطئه ها رنگ جدیدی به خود گرفته است؛ جبهه استکبار در تقابل با نظام اسلامی طبق گفته مقام معظم رهبری گسترده شده، هم دارای عظمت خاصی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارس با تصریح اینکه هدف جبهه استکبار از آغاز تاکنون بر روی براندازی نظام، جلوگیری از گسترش انقلاب و انحراف و تهی کردن انقلاب از روحیه انقلابی گرده بوده است، عنوان کرد: برای رسیدن به این سه هدف راهبرد های مختلفی را جبهه استکبار پیگری می کند که مهمترین آنان تحریم برای شکستن مقاومت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی که تحریم، مبحث فرهنگی و روانی طرف های دشمنان است، از جمله عرصه هایی است که دشمنان در صدد آن هستند تا با این عرصه ها انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کنند، در طول سال های اخیر بارها شاهد این مطالب بوده ایم.

حجت الاسلام محمود زاده افزود: تلاش دشمن این است که مردم را نسبت به نظام و مسئولان بی اعتماد کند و بحث سازش را به جای مقاومت بیان کند، اگر بخواهیم در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کنیم مقام معظم رهبری فرمود باید بر روی سه هدف ماندگاری انقلاب، مقابله با دشمن و پیش روندگی انقلاب نیز کار کنیم.

وی گفت: مجلس انقلابی، دانشجوی انقلابی، حوزه انقلابی و غیره از جمله نکاتی است که مقام معظم رهبری بیان کرده اند تا انقلابی گری فراموش نشود، چراکه جبهه ای که دشمن ایجاد کرده بسیار بزرگ است اگر بخواهیم در مقابل آن ایستادگی کنیم حتی سپاه نیز باید انقلابی بماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارس، نهادینه شدن تفکر انقلابی رمز ایستادگی در مقابل هجمه های دشمن دانست و بیان کرد: امروز آمریکا از نظر ابزار قدرت و سلطه خود کاملا با آمریکای گذشته متفاوت است همچنین از نظر اقتصادی نیز اینگونه است اما ایران اسلامی پس از تولید قدرت به مرحله نمایش قدرت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha