شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

 حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ودیعه الهی برای همه ملت است و امروز برای بقای انقلاب اسلامی نیاز به فداکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: این انقلاب الهی، پیروزی بزرگ و حادثه اقتدار آفرین، محصول ایمان، اعتقاد، باور ملت ایران و جوانان این کشور به اسلام، قرآن و مدرسه عاشورا و ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ جهاد، شهادت طلبی و مقاومت و عشق به خدا احیا شده‌ و به عنوان سرمایه سترگ دنیای اسلام مطرح است.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ادامه داد: ملتی که درس رزم، مجاهدت، مقاومت، فداکاری و شهادت آموخته‌اند همواره برای دفاع از کشور و ایستادگی در برابر دشمنان برخوردار بوده و این ملت شکست ناپذیر هستند..

وی اظهار کرد: ایران اسلامی با گذشت چهار دهه از آغاز جنگ تحمیلی با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان علیه مردم کشور به رهبری رهبر معظم انقلاب و تلاش‌ها و مجاهدت‌ها، به پیروزی‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی دست یافته‌ است.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: ایران توانسته قله‌های علمی دنیای اسلام و جهان  را فتح کند و با وجود  تحریم‌ و تهدید دشمنان بیش از ۹۰ درصد نیازهای دفاعی در داخل تولید می شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ودیعه الهی برای همه ملت است و امروز برای بقای انقلاب اسلامی نیاز به فداکاری است.

وی ادامه داد:  برای مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان باید پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای آموزشی با حساسیت و جدیت رعایت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha