پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: سبک زندگی امام موسی کاظم (علیه الاسلام) می‌تواند بهترین الگو برای انسان سردرگم جامعه امروزی باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه) از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (علیه الاسلام) که در مسجد جامع این شهر با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد، گفت: قرآن کریم به ما دستور داده است که همواره با اهل بیت(ع) باشیم، این یعنی در زندگی خود از آموزه ها و سیره مبارک اهل بیت(ع) استفاده کرده و زندگی ما رنگ و عطر اهل بیتی  داشته باشد.

وی ادامه داد: باید با در نظر گرفتن زندگی معنوی حضرت امام موسی کاظم (علیه الاسلام) که سرشار از حکمت و آموزه‌های عرفانی است و الگو قرار دادن سبک و سیاق زندگی حضرت، اهتمام جدی داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا عنوان کرد:  سبک زندگی امام موسی کاظم (علیه الاسلام) می‌تواند بهترین الگو برای انسان سردرگم جامعه امروزی باشد. کسانی که به ائمه اطهار(ع) تمسک و توسل می جویند هیچ بیگانه‌ای نمی‌تواند با تهاجم غربی و هجوم رسانه‌ای آنان را منحرف کند.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: ائمه اطهار(ع) برای ما الگو هستند و باید مرتب خود را با ایشان مورد بررسی قرار دهیم و مراقب باشیم از مسیر اهل بیت(ع) منحرف نشویم.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: امروز به خاطر دور ماندن از ائمه اطهار(ع)، مشکلات زیادی در جامعه به وجود آمده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha