جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 948758
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
خواهران خوزستان

حوزه/ دبیر کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش گفت، اساتید و طلاب جهت پذیرش و جذب بانوان طلبه با توجه به شرایط جاری تمام توان خود را برای جذب حداکثری به کار گرفته‌اند.

خانم کاوندی، دبیر کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) شوش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، اظهارداشت: اگر چه شرایط امسال با توجه به بروز پدیده کرونا مانع اجرایی شدن بخش وسیعی از فعالیت‌ها جهت تبلیغ در پذیرش‌شده، اما اساتید و طلاب تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا با شناسایی بسترها و ظرفیت‌های شهرستان، اقدامات و برنامه‌ریزی کلانی در فضای مجازی، نهادها، سازمان و ارگان‌ها به‌صورت مطلوبی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های صورت گرفته تاکنون شامل، ساخت موشن گرافیک ویژه مدرسه علمیه الزهرای شوش، ساخت کلیپ و مصاحبه از طلاب موفق، ساخت عکس و نوشته‌های مناسب، تبلیغ در بیش از  ۱۰۰گروه در فضای مجازی، تولید پوسترهای مناسب، نصب بنر و پوسترهای تبلیغی در مراکز متراکم و پرتردد در سطح شهر و روستاهای مجاور، تبلیغ چهره به چهره، نصب پوستر در مکان‌های مذهبی و ارسال پوستر و اقلام تبلیغاتی پذیرش به ادارات و نهادهای دولتی اعم از آموزش‌وپرورش، کمیته امداد، فرمانداری، بسیج شهرستان، حوزه علمیه برادران و... با همت اساتید، طلاب شاغل و فارغ‌التحصیل صورت گرفت.

کاوندی، در پایان گفت: امید است تا همچون سال‌های گذشته شاهد افزایش و جذب کیفی و حداکثری بانوان طلبه باشیم.

تلاش بانوان برای جذب کیفی در حوزه خواهران

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha