جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نذر قربانی به شکرانه سلامتی رهبر انقلاب

هیئتی‌های یزد به شکرانه سلامتی رهبر انقلاب و باهدف کمک به محرومان در ایام کرونایی، اقدام به ذبح گوسفند و توزیع گوشت آن بین جامعه هدف کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، ذبح بیست و سومین قربانی هدیه به روح ملکوتی شهید حاج قاسم سلیمانی و به جهت سلامتی و دفع بلا از وجود حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و دفع بلای کرونا از مردم دیارمان انجام گرفت.

در این دوره به همت مؤمنین ولایتمدار و هیأت انصار ولایت دارالعباده یزد، تعداد یک رأس گوسفند به قیمت ۴۲ میلیون ریال خریداری و ذبح شد.

گوشت حاصل در قالب ۴۶ بسته‌ی حدود ۶۰۰ گرمی با رعایت نکات بهداشتی بسته بندی و در قالب بسته غذایی به نیازمندان اهداء گردید.

نذر قربانی به شکرانه سلامتی رهبر انقلاب+عکس

لازم به ذکر است که هیئت انصار ولایت یزد در ایام کرونایی با توجه به مشکلات معیشتی که برای مردم مستضعف به وجود آمده، تصمیم دارد تا مراحل مختلف قربانی گوشت نذری را ادامه دهد و بین نیازمندان توزیع کند.

گفتنی است، در مرحله بیست و دوم تعداد ۷ رأس خریداری و ذبح شد که گوشت حاصل در قالب ۴۰۳ بسته‌ی حدود ۶۰۰ گرمی با رعایت نکات بهداشتی بسته بندی و در شهرستان‌های یزد، تفت و مهریز به نیازمندان اهداء گردید.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha