جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام بزرگیان ، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام بزرگیان، از اعزام گروهی از مشاوران بالینی حوزه علمیه خوزستان به بیمارستان‌های کرونایی جهت ویزیت بیماران خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، مسئول دفتر سیاسی اجتماعی حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تبلیغی-بالینی شیوه ارتباط با بیماران مبتلا به کرونا در اهواز، اظهار داشت: این دوره تبلیغی-بالینی در راستای آموزش شیوه ارتباط با بیماران مبتلا به کرونا، ویژه روحانیون جهادی مستقر در بیمارستان‌های کرونایی به مدت سه روز در اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره، آموزش اصول و شیوه‌های ارتباط با بیماران بود تا طلاب جهادی کارایی بیشتری در بیمارستان داشته باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، گفت: این دوره با همکاری بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان و به همت دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام بزرگیان، با بیان اینکه اساتید این دوره مدرسان دفتر اجتماعی-سیاسی حوزه علمیه قم به سرپرستی حجت‌الاسلام مهکام بودند، اظهارکرد: در این دوره افراد شرکت کننده با سه پروتکل درمانی شامل «تاب‌آوری بیمار»، «امید آفرینی» و «رفع اضطراب مرگ‌» آشنا شدند

وی در پایان، خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری دوره، افراد شرکت‌کننده به همراه یک سرتیم که از تجربه بیشتری در با ارتباط با بیماران برخوردار بود به بیمارستان‌ها اعزام شدند تا به صورت عینی با روش های مشاور آشنا شوند.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha