پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سعید عاکف

حوزه/ یادواره شهید عبدالحسین برونسی با حضور سعید عاکف، نویسنده کتاب «خاک های نرم کوشک»، در مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، یادواره شهید عبدالحسین برونسی با حضور سعید عاکف، نویسنده کتاب «خاک های نرم کوشک» و با حضور طلاب، اساتید و پژوهش‌گران در مدرسه علمیه عباسقلی خان برگزار شد.

این مراسم با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه خراسان، مدارس علمیه ثقلین، امام محمدباقر(ع) حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف )، رشید هجری، دارالاعلام، سیادت و بقیة الله(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار شد و جمع زیادی از طلاب، اساتید و فرهیختگان در این نشست حضور داشتند.

در این برنامه سعید عاکف، خالق اثر فاخر «خاک های نرم کوشک» به بیان خاطرات شهدای والایی همچون شهید ناصری، شهید میثمی، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید برونسی پرداخت و فضائلی را از سیره آنان عنوان کرد.

همزمان با برگزاری این یادواره، همچنین نمایشگاه کتاب های ارزشمند و فاخر این نویسنده ی توانمند دوران دفاع مقدس و گوشه هایی از دستاورد سال ها مجاهدت در حوزه آثار ادبی ایشان در محل نمازخانه شهید شاملو برپا شد.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم که در آستانه شعبان المعظم و با هدف تجدید خاطرات دوران دفاع مقدس برگزار شده بود، به رسم یادبود، هدیه ای از سوی حجت الاسلام بابایی، مدیر مدرسه به سعید عاکف، پژوهشگر تقدیم شد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha