جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیدحسن هاشمی

حوزه / نخستین دوره آموزش خبرنگاری مقدماتی برای طلاب استان آذربایجان شرقی به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسن هاشمی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در  تبریز، از برگزاری دوره اصول و مبانی خبرنویسی(مقدماتی) ویژه مسئولین و طلاب مدارس علمیه استان خبر داد. 

وی خاطر نشان کرد: این دوره برای اولین بار در سطح حوزه علمیه استان به صورت مجازی با تدریس سید محمد مهدی موسوی و رامین فرهودی از اساتید دوره های تخصصی خبرنگاری، با شرکت ۴۵ نفر از طلاب خواهر و برادر استان آذربایجان شرقی با همکاری خبرگزاری حوزه ‌برگزار شد. 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی تصریح کرد: شرکت کنندگان پس از حضور در این دوره ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول خبرنویسی و گزارش نویسی می توانند نسبت به تهیه اخبار  و گزارش رویدادهای مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و همچنین انجام و تنظیم متون مصاحبه ای اقدام کنند. 

وی  افزود: ان شاءالله بعد از عیدنوروز، دوره تخصصی خبرنویسی با همکاری خبرگزاری حوزه بصورت حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت کنندگان توسط خبرگزاری رسمی‌ حوزه گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد. 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پایان افزود: برگزاری دوره مهارت های رسانه ای فرصت خوبی برای طلاب حوزه علمیه استان است و همین جا از خبرگزاری حوزه تشکر می کنیم که زحمت برگزاری این دوره را قبول کردند. 

طلاب استان آذربایجان شرقی پا به عرصه خبرنگاری گذاشتند

طلاب استان آذربایجان شرقی پا به عرصه خبرنگاری گذاشتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کریم IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    3 0
    سلام خیلی برنامه خوبیه ....ان شاالله ادامه دار باشه
  • محمدی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    سلام / باید چنین دوره های در بین طلاب استان بیشتر برگزار بشه.