شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی بخشی -تاکستان

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: مردم بدانند تلاشها و فعالیتهای ائمه(علیهم السلام) و تمام دین اسلام، زیر سایه نماز است و اگر نماز زنده باشد منکرات و زشتیها برچیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی ظهر امروز در مراسم ولادت حضرت امام حسین (علیه الاسلام) اساتیدوطلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: سالی که رو به پایان است همزمان با اعیاد شعبانیه شده که امیدواریم با رعایت مسائل مسائل بهداشتی از سوی مردم، به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۳۹۹ بسیاری از خانواده ها در سوگ عزیزان خود به واسطه این ویروس منحوس داغدار شدند، به خصوص کادر درمان کشور ما که انصافا مثل دوران دفاع مقدس به خوبی وارد میدان شده تا از سلامت مردم دفاع کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: در مبارزه با کرونا باید از تلاشهای همه اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و روحانیون جهادی حوزه علمیه تاکستان که همراهی خوبی با کادر درمان داشتند، قدردانی نمایم.

حجت الاسلام علی بخشی همچنین به فرا رسیدن میلاد حضرت امام حسین (علیه الاسلام) و روز پاسدار پرداخت و عنوان کرد: امام حسین(ع) با نمازی که ظهر عاشورا خواندند، به طور عملی یک امر به معروف انجام دادند تا مردم بدانند تلاشها و فعالیتهای ائمه(علیهم السلام) و تمام دین اسلام، زیر سایه نماز است و اگر نماز زنده باشد منکرات و زشتیها برچیده می شود.

وی ضمن تبریک به پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان کرد:  رشادت های پاسداران فقط به مرزهای ایران اسلامی ختم نمی‌شود، بلکه در خارج از مرزهای کشور هم در برابر گروه های تروریستی داعش به خوبی مبارزه می کنند. نمونه تاریخی این پاسداری را می‌توان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام برد که در دفاع از کیان اسلام حد و مرزی نمی‌شناخت و در این راه مانند ارباب خود پاسدار دشت کربلا به شهادت رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha