شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام افشار قزوین

حوزه / مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین از انتشار بیش از ۱۷۰۰ خبر و گزارش از فعالیت های سال ۱۳۹۹ حوزه علمیه استان در خبرگزاری حوزه خبر داد.

 حجت الاسلام عباس افشار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و  فرارسیدن سال جدید گفت: در سالی که گذشت به واسطه شیوع ویروس کرونا بسیاری از خانواده ها به ویژه کادر سلامت در مقابله با این ویروس منحوس داغدار شدند که برای همه درگذشتگان از خدای متعال طلب مغفرت می نماییم.

تولید مستندهای زلال خدمت ۱ و ۲

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: خوشبختانه با حضور میدانی و مخلصانه طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین در مبارزه با بیماری کرونا، دو مستند فاخر زلال خدمت ۱ و ۲ را تولید و از شبکه استانی مرکز قزوین به روی آنتن رفت.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: مستند زلال خدمت ۱ در جشنواره سیمرغ سپید بال مقام اول کشوری از بین ۲۵۶ اثر را به خود اختصاص داد که برای حوزه علمیه قزوین افتخاری بزرگ بود.

راه اندازی بخش خبر حوزه در سیمای قزوین

مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین تصریح کرد: اتفاق بزرگی که برای اولین بار در بین حوزه های استانی استانی رقم خورد، اختصاص بسته خبری حوزه در سیمای قزوین بود که خوشبختانه با همراهی خوب مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین آقای مهندس انبارلویی و همچنین آقای غلامرضا کشاورز، معاون اطلاعات اخبار صدا و سیمای مرکز قزوین، و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر برته، مدیر مسئول خبرگزاری حوزه در روز ۳۰ آبان افتتاح شد.

وی ادامه داد: تاکنون در بسته اخبار حوزه علمیه قزوین، ۱۰۰ خبر در ۱۹ هفته متوالی از فعالیت های مدارس علمیه این شهر از شبکه استانی مرکز قزوین پخش شده است.

مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در استان قزوین اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۳۰۰ خبر و گزارش از فعالیت های حوزه علمیه قزوین در شبکه استانی  و شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است.

انتشار بیش از ۱۷۰۰ خبر از حوزه و روحانیت قزوین در خبرگزاری حوزه

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین به انتشار اخبار حوزه در خبرگزاری رسمی حوزه اشاره و بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۷۰۰ خبر و گزارش از فعالیت های اساتید، طلاب، معاونت ها، مدارس علمیه، طلاب جهادی، و ... استان قزوین همراه با کلیپ و عکس در خبرگزاری رسمی حوزه منتشر شده است.

تولید مستند «به تو از دور سلام»

حجت الاسلام افشار عنوان کرد: یکی از فعالیتهای ارزشمند و ماندگار فرهنگی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین حضور در زندان مرکزی در ایام اربعین حسینی بود که خوشبختانه توانستیم مستند «به تو از دور سلام» را تولید و پخش شود.

طلاب خبرنگار شدند

مدیر روابط و رسانه ای حوزه علمیه قزوین، ضمن قدردانی از دست اندرکاران خبرگزاری رسمی حوزه برای برگزاری دوره خبر نویسی طلاب مدارس علمیه قزوین، بیان کرد: دوره آموزشی یک روزه اصول و مبانی خبر نویسی با تدریس علی علیزاده، دبیر استان ها خبرگزاری حوزه، ۱۶ اسفند ماه برای طلاب مدارس علمیه استان قزوین برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت و سال آینده نیز در تلاش هستیم دوره های مختلفی در زمینه های خبرنگاری تکمیلی، عکاسی، تهیه کنندگی، فیلمنامه نویسی، و ... برای طلاب استان برگزار کنیم.

 حجت الاسلام افشار همچنین از حمایت های و راهنمایی های دلسوزانه و راهگشای نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین، مدیر حوزه علمیه استان، دبیر شورای حوزه استان و همه اساتید و طلاب نهایت همکاری و همراهی در امر اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای را داشتند، قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha