پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 950141
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
امام جمعه ورامین از سوی رهبر انقلاب از جانبازان عیادت کرد

حوزه/ امام جمعه شهرستان ورامین با حضور در منازل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس از رشادت ها، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، امام موقت جمعه دیار ۱۵ خرداد از طرف حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کرد.

حجت الاسلام محمودی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان ضمن گفتگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی و درمان، از ایثارگری و فداکاری جانبازان سرافراز دفاع مقدس قدردانی کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران تصریح کرد: وجود جانبازان و ایثارگران و تلاش و از خودگذشتگی‌های آنان نمونه بارز تبلیغ عملی برای انقلاب و نظام اسلامی به شمار می‌رود ، چرا که این عزیزان از همه وجود خود در راه تبیین ارزش‌ها و آرمان و دفاع از کیان اسلامی گذشتند.

در این دیدارها هر یک از جانبازان ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و همرزمان شهیدشان، درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف به‌ویژه خدمات درمانی و توانبخشی مطرح کردند.

جانبازان همچنین خواستار تقویت روحیه ایثارگری و مقاومت در جامعه به خصوص مراکز عمومی و دولتی و حفظ شأن و منزلت ایثارگران و خانواده معظم شهدا شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha