جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدصادق کفیل

حوزه/ حجت الاسلام کفیل گفت:امام زین العابدین علیه السلام مردم مؤمن عصر غیبت را با فضیلت ترین مردم در همه زمان ها می دانند؛ مردم در این عصر باید هم قائل به ظهور باشند و هم منتظر ظهور باشند؛ این ها دو ویژگی مهم مؤمنین در عصر غیبت هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدصادق کفیل در گردهمایی ائمه جماعات و فعالان فرهنگی مساجد منتخب شهر مقدس قم با موضوع نشر معارف کتاب شریف صحیفه سجادیه که در سالن همایش های شهید سلیمانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، بیان داشت: امام زین العابدین علیه السلام مردم مؤمن عصر غیبت را با فضیلت ترین مردم در همه زمان ها می دانند.

وی گفت: در وصف هیچ دوره ای نداریم که صبح دین داری و عصر دین خود را از دست داده باشی.

مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه اظهار کرد: مردم در این عصر باید هم قائل به ظهور باشند و هم منتظر ظهور باید باشند؛ این ها دو ویژگی مهم مؤمنین در عصر غیبت هستند.

وی عنوان داشت: داعی به دین خدا بودن نیز یکی دیگر از ویژگی های مؤمنین در عصر غیبت است.

حجت الاسلام کفیل گفت: بهترین مکان برای دعوت مردم به دین خدا مساجد هستند؛ یکی از قوی ترین منابع برای دعوت به دین کتاب گرانمایه صحیفه سجادیه است.

مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه افزود: ائمه جماعات در مساجد می توانند ادعیه صحیفه سجادیه را در قنوت نمازها بخوانند و یا محورهای تربیتی که در این کتاب آمده است برای مردم بازگو کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha