پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه فیروز آباد

حوزه/ امام جمعه فیروزآباد با بیان اینکه کشور باید طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در استقلال فکری، سیاسی، اقتصادی و امنیتی خود کفا باشد، گفت: نگاه به غرب چیزی جز تسلیم شدن، ذلت، خاری و خود فروختگی نیست.

حجت الاسلام سید عزیز الله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری و شعار سال، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هر ساله برنامه یک سال کشور را در اختیار مسئولان اجرایی و فرهنگی کشور قرار می دهد.

وی افزود: امسال نیز مقام معظم رهبری طبق سال های گذشته شعاری را برای سال جدید تحت عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» انتخاب کرده اند، امیدواریم مسئولان فعلی و دولت جوان حزب اللهی آینده بتوانند کشور را به آنجایی که باید برسانند.

امام جمعه فیروزآباد، ابعاد جهانی سخنان مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب این بود که مسئولان دل به غربی ها نبندند، رفتن به سوی مردم بهتر از رفتن به سوی غربی ها است، تجربه ثابت کرده است که نگاه به غرب جز ذلت چیزی در پی ندارد.

وی با بیان اینکه کشور باید طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در استقلال فکری، سیاسی، اقتصادی و امنیتی خود کفا باشد، عنوان کرد: نگاه به غرب چیزی جز تسلیم شدن، ذلت، خاری و خود فروختگی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی زاده افزود: اگر در همه زمینه ها دست به دست هم دهیم و پشتوانه ای محکم برای رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه باشیم، کشور به رشد و به تعالی خواهد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha