پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در مرقد ایت الله نظری

نماینده ولی فقیه در مازندران امروز ضمن حضور در مرقد و حسینیه آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) با بیت این عالم ربانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز ضمن حضور در مرقد و حسینیه آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) در ساری با بیت این عالم ربانی دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه ساری با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) از ایشان به عنوان عالمی انقلابی، زاهد، ساده زیست و مردمی یاد کرد و گفت: خدمات و تلاش های علمی، تبلیغی و اجتماعی این عالم مجاهد همواره ماندگار خواهد ماند.

وی با بیان این که آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) همه عمر با برکت خود را در راه اعتلای دین، انقلاب و خدمت به مردم سپری کرد، بیان داشت: بیت این عالم وارسته همواره منشأ خدمات ارزشمندی در طول دهه های اخیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به دعای ندبه، امام عصر(عج) را محور وحدت متقین دانست و افزود: تبلیغ هر چه بیشتر در جهت ترویج و نشر معارف مهدویت در جامعه امری لازم و واجب است.

حجت الاسلام والمسلمین شرف الدین نظری نیز در این دیدار با اشاره در پیش بودن نیمه شعبان خواستار تبلیغات گسترده و مهدوی تر شدن فضای دیار علویان در آستانه میلاد قطب عالم امکان شد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha