پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: در جامعه پیشرفته امروز مهر و عطوفت بین فرزندان و والدین، قربانی تجملات نشود.

حجت الاسلام  اکبر شعبانلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن تبریک عید سعید نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات سراغ سالمندان آسایشگاها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برویم، گفت: اهمیت احترام به والدین و سالخوردگان تا آنجاست که قرآن کریم بعد از اصل توحید یکی از مهمترین تعلیمات انسانی را نیکی به پدر و مادر معرفی فرموده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز سالخوردگان بیش از همیشه نیاز به توجه جوانان داشته و چه خوب است بتوانیم در این ایام بازدیدی از آسایشگاه های سالمندان داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج عنوان کرد: در جامعه پیشرفته امروز در مقابل تجملات، مهر و عطوفت بین فرزندان و والدین نباید قربانی شود.

حجت الاسلام شعبانلی خاطرنشان کرد: احترام و تکریم سالمندان آموزه ای است که بسیاری از ما به واسطه باور این اندیشه که خود نیز روزی سالمند خواهیم شد باید تلاش کنیم که از آن فاصله نگیریم. 

وی ادامه داد: بزرگترها عمود و خیمه خانواده هستند  و حفظ حرمت این ستون های استوار و با تجربه نه تنها تضمین کننده سلامت خانواده است، بلکه می تواند حافظ حریم هایی نیز باشند که هرگز نباید شکسته شوند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج اظهار کرد: ثمره احترام به والدین در همین دنیا نصیب انسان می شود، چرا که کار پسندیده و با ارزش و با فضیلتی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha