جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / مراسم آغاز سال تحویل در حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ هفت سین مهدوی، نمایشگاه جواهرانه، ختم های ثقلین و یک فنجان کتاب به‌عنوان ویژه برنامه‌های بهشت بانو در آستان مقدس بانوی کرامت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه برنامه‌های بهشت بانو شامل هفت سین مهدوی، نمایشگاه جواهرانه، ختم های ثقلین و یک فنجان کتاب در صحن امام رضا علیه السلام و مقبره شماره ۲۵ صحن امام رضا علیه السلام دنبال می‌شود.

ساعت فعالیت و حضور کارشناسان برای اجرای این ویژه برنامه در حرم مطهر، از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۶ الی ۲۰:۳۰ خواهد بود.

برنامه ختم های ثقلین با محوریت ختم قران، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، ادعیه و استغفار و ختم صلوات از دیگر خدمات فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت برای خواهران در ایام ماه شعبان و نوروز است.

خدمات فرهنگی مربوط به ختم های ثقلین در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها ، جنب کفشداری پنج ارائه خواهد شد و خواهران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های ختم ها می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس بگیرند.

همچنین  هفت سین مهدوی شامل هفت آیه از سور قرآن کریم است که با فرهنگ انتظار و مهدویت مرتبط بوده و ویژه برنامه جواهرانه نیز با محوریت حجاب و عفاف برای خواهران برگزار می‌شود و در برنامه یک فنجان کتاب نیز کتاب‌های متنوع به بانوان معرفی خواهد شد.

پاسخگویی به سوالات شرعی خواهران روزانه از ساعت ۸ الی ۲۳، تصحیح قرائت نماز خواهران روزانه از ساعت ۹ الی ۲۰:۳۰ و پاسخگویی به سوالات اعتقادی خواهران روزانه از ساعت ۱۱ الی ۱۳:۳۰ و ۱۸ الی ۲۰:۳۰ در رواق طباطبایی انجام می شود.

پاسخگویی مجازی به سوالات شرعی خواهران از طریق آیدی karimeh_۳۷۰@ در شبکه پیام‌رسان ایرانی ایتا انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha