سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید مجتبی علی اکبری قزوین

 حوزه / دبیر مجمع جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: حضور داوطلبانه روحانیون و طلاب در بیمارستانها و مراکز درمانی و همچنین تغسیل اموات کرونایی نشان داد که روحانیت در خدمت به مردم، خطرها را به جان می خرد.

حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گفت: در سال گذشته  همه مردم درگیر بیماری ناشناخته و خطرناک کرونا شدند و بسیاری از خانواده ها بهترین عزیزان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا، حوزه های علمیه و روحانیت همچون دوران دفاع مقدس در این میدان هم نقشی تاثیرگذاری ایفاء کردند.

 دبیر مجمع جهادی طلاب حوزه علمیه قزوین ادامه داد: طلاب و روحانیون قزوین با حمایت حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه استان، در میدان مبارزه با بیماری کرونا فعالیت های اثربخشی داشتند و در کنار مدافعان سلامت خدمت کرده اند که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام علی اکبری بیان کرد: حضور داوطلبانه روحانیون و طلاب در بیمارستانها و مراکز درمانی و همچنین تغسیل اموات کرونایی نشان داد که روحانیت در خدمت به مردم، خطرها را به جان می خرد.

وی تلاش پرستاران و کادر درمانی را  ستودنی دانست و اظهار کرد: این تلاش خالصانه بیانگر عمق ایمان و اعتقاد کادر درمان است که در این شرایط خانواده را تنها گذاشته و به مراقبت از بیماران پرداختند.

حجت الاسلام علی اکبری همچنین از توجه ویژه آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون در میدان مقابله با کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha