دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام کریم زاده قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبیک گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری کردند و ما وظیفه داریم با حمایت همه جانبه از تولید و بر طرف کردن موانع، راهگشای تولید در کشور باشیم.

‌حجت الاسلام کریم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: فصل بهار فصل شکوفایی است، لذا ما نیز از طبیعت این درس را گرفته و به تزکیه درونی پرداخته و اگر کدورتی از دیگران داشته ایم را فراموش و از در آشتی با آنها درآییم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبیک به نامگذاری امسال به نام (تولید، پشتیبانی ها، مانع زادیی ها)، بیان کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"  نامگذاری کردند ما وظیفه داریم که دست در دست هم داده و در راستای تحقق این هدف تلاش داشته و با حمایت همه جانبه از تولید و بر طرف کردن موانع، راهگشای تولید در کشور باشیم.

وی ادامه داد: باید در راستای تحقق شعار امسال موانعی مانند سوء مدیریت، خروج سرمایه های کشور و واردات بی رویه، بهانه تراشی ها و... را از سر راه برداریم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آبیک بیان کرد: باید اقدامات عملی برای تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید انجام شود و در این زمینه مسئولان به شعار بسنده نکنند.

حجت الاسلام کریم زاده عنوان کرد: برای اینکه تولید را در کشور تسهیل ببخشیم باید روند مسائل اداری از میان برداشته شود تا رونق تولید محقق شود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha