جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مردم به کالاهای خارجی «نه» بگویند، چراکه با خرید کالای ایرانی فرزندان آنها مشغول به کار می‌شوند و فشارها و تهدیدها را کمتر می‌کند و بهانه را از دست کسانی که کالاهای بی کیفیت وارد کشور می‌کنند، می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک سال جدید به نامگذاری شعار امسال  «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: باید حمایت جدی‌تری را از تولید و اشتغال داشته باشیم  و سخت‌گیری‌های سازمان مالیاتی، بانک‌ها و تامین اجتماعی در مسیر تولید کمتر شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مردم به کالاهای خارجی «نه» بگویند، چراکه با خرید کالای ایرانی فرزندان آنها مشغول به کار می‌شوند و فشارها و تهدیدها را کمتر می‌کند و بهانه را از دست کسانی که کالاهای بی کیفیت وارد کشور می‌کنند، می‌گیرد.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال موجب ایجاد تحول در بخش‌های مختلف، افزایش اشتغال، حل مشکلات معیشتی، اصلاح نظام بانکی، افزایش ارزش پول ملی و توازن بودجه‌ای خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهار کرد: باید بپذیریم مشکل اساسی کشور اقتصاد است و دشمنان نظام روی اقتصاد حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، و اگر در شرایط فعلی کارِ ویژه‌ای روی تولید انجام شود، کشور توان دور زدن تحریم‌ها را هم خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: رونق تولید نقش اساسی در خنثی‌سازی تحریم دشمنان دارد و با رونق تولید می‌توانیم مشکلات اقتصادی کشور را برطرف نماییم.

مدیرحوزه علمیه قزوین گفت: اشتغال‌زایی و کاهش تورم در گرو افزایش و حمایت از تولید است، چرا که امسال هم رهبر معظم انقلاب بر روی مهم‌ترین مسئله اقتصادی کشور تاکید داشته و در صورتی که تولید افزایش یابد، ارز وارد کشور شده و تورم کاهش می‌باید ضمن اینکه اشتغال‌زایی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha