جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه موقت تهران

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: ولی فقیه پاسدار حریّت، آزادی و جمهوریت نظام است، چرا که  تضعیف کنندگان این جایگاه ارزشمند، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و امنیت را هدف قرار داده اند که باید با بصیرت خود مانع عملی شدن این توطئه های شوم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد حسن ابوترابی فرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به مسئله مهم ولایت در جامعه اسلامی پرداخت و گفت:دشمنان طی سالهای گذشته کار آمدی ولایت فقیه و نظام دینی را در خنثی سازی توطئه های گوناگون به خوبی دیده و این جایگاه  رفیع و مهم را مورد هدف قرار داد ه و ما امروز باید از حکومت ولایی و نقش بی بدیل ولایت فقیه بیش از پیش دفاع نماییم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در این ۴۲ سال از رهبری شایسته و بی نظیر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی بحران ها و توطئه های زیادی را به خوبی پشت سرگذاشته که به مراتب دشوارتر از گذشته بوده و با هدایت و رهبری فرزند خلف و جانشین حضرت امام خمینی (ره) به خوبی خنثی و سرکوب شده و ما امروز باید قدردان این موهبت الهی باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد:جدایی ملت و نظام از دیگر اهداف اصلی دشمنان بوده که در این موضوع نیز دشمنان با تمام توان ورود پیدا کرده و به دنبال ایجاد تنش هستند که ملت ایران همواره به بهترین شکل جواب آنها را داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد به بیانات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی دراول سال جدید خطاب به مردم ومسئولین بیان کرد: امروز تمام مسئولین و آحاد ملت ایران باید به بیانات معظم له بسیار  دقیق و موشکافانه نگاه نماییم، چرا که کلید واژه های مهمی که مقام معظم رهبری بیان می نمایند بسیار راهگشا برای این کشور بوده که می تواند مسیر تعالی و اقتدار این نظام برآمده از خون شهدا را در آینده تضمین نماید.

امام جمعه موقت تهران گفت: ولی فقیه پاسدار حریت، آزادی و جمهوریت نظام است، چرا که  تضعیف کنندگان این جایگاه ارزشمند، استقلال، آزادی وجمهوری اسلامی و امنیت را هدف قرار داده اند که باید با بصیرت خود مانع  عملی شدن این توطئه های شوم باشیم.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی هرچه دارد از دفاع مقدس است، تمامی سرمایه هایی که امروز ما از آن بهره مندیم، محصول کار بزرگ رزمندگان شجاع و با ایمان در هشت سال دفاع مقدس است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:  امروز یمن هم با اقتدار می ایستد و دشمنانش را مجبور می کند تا پای میز مذاکره بنشینند. ان‌شاءالله با توکل به خدای متعال و روحیه بی مثال و بی نظیر مردم یمن  شاهد پیروزی های بزرگ و ذلت آل سعود باشیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha