جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نوروزی قزوین

 حوزه / معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: رزمایش مواسات و همدلی تجلی نوع دوستی و مهربانی ایرانیان است و این اقدام ارزشمند در کشور باید استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک سال نو و  تقدیر از مواسات مومنانه در ایام شیوع  کرونا، گفت: ملت ایران سال گذشته با توجه مشکلات اقتصادی و معیشتی، هموطنان خود را فراموش نکرده و به خوبی وارد میدان رزمایش مواسات مومنانه شدند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: رزمایش کمک مومنانه موجب تقویت همبستگی و همدلی در میان آحاد جامعه شد و باید برای استمرار اینگونه اقدامات و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار در جامعه اسلامی تلاش کنیم.

حجت الاسلام نوروزی عنوان کرد: کمک مومنانه برگرفته از سیره و منش اهل بیت (عاست و شاخصه‌های کلیدی این اقدام ارزشمند را می‌توان در سیره و منش کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع به عنوان اسوه و الگوی انفاق و کرامت مشاهده کرد.

وی ادامه داد: اقدامات خیرین و نیکوکاران، مساجد،  هیئات مذهبی، روحانیون، فعالان فرهنگی و قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته و دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، نظامی و انتظامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین  در این رزمایش بسیار ارزشمند بود.

حجت الاسلام نوروزی، تبعیت از فرامین و دستورات ولایت را عامل رشد و شکوفایی جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات تبعیت از این نعمت الهی (ولایت) است؛ عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مدیریت رهبر معظم انقلاب است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: رزمایش مواسات و همدلی تجلی نوع دوستی و مهربانی ایرانیان است و این اقدام ارزشمند در کشور باید استمرار داشته باشد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha