جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم همایونلو قزوین

حوزه / دبیر بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین گفت: اگر خانواده‌ها مسئولیت خود را درست انجام دهند، در حوزه حجاب و عفاف مشکلات کمتر خواهد شد.

خانم همایونلو از اساتید حوزه علمیه خواهران قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: اگر می خواهیم جامعه اسلامی  داشته باشیم باید آنچه که اسلام برای حفظ حرمت زنان و مردان در نظر گرفته را رعایت کنیم و چارچوبی که قرآن برای مسلمانان تعیین کرده را اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی دنبال محدودیت برای بانوان نیست، بلکه به دنبال رشد معرفت اسلامی در آنان و حضور در عرصه‌های انقلابی و اسلامی است.

 دبیر بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین گفت: حجاب و عفاف دو اصل مهمی است که مردان و بانوان باید آنها را مورد توجه قرار دهند و از منکراتی که منجر به خدشه دار کردن حجاب و عفاف می‌شود پرهیز کنند.

وی ادامه داد: اگر خانواده‌ها مسئولیت خود را درست انجام دهند، در حوزه حجاب و عفاف مشکلات کمتر خواهد شد.

خانم همایونلو با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در ترویج حجاب و عفاف مسئول هستند، اظهار کرد: صداو سیما، رسانه های مکتوب، آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در ترویج پوشش فرهنگ اسلامی نقش مهمی دارند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: امروز دشمنان به طرق مختلف درصدد خدشه‌دار کردن نهاد خانواده هستند؛ خانواده‌ها در نوع پوشش فرزندان، مسئول بوده و این فرهنگ بایستی از سنین کودکی در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha