جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عرفانی قزوین

 حوزه / دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: در دین مبین اسلام به دستگیری از نیازمندان توجه ویژه‌ای شده و خوشبختانه ملت ایران درزمان شیوع ویروس کرونا با برگزاری رزمایش مواسات مومنانه به خوبی وارد این عرصه شدند.

حجت الاسلام علی اصغر عرفانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت منجی بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: تنها زمانی می‌توانیم خود را منتظر امام عدالت‌گستر بدانیم که در زندگی فردی و اجتماعی، راه و روش مورد نظر حضرت را اجرا کنیم.

وی به دستگیری از نیازمندان و مستضعفان اشاره و عنوان کرد: این خصلت نیکو آثار ارزشمندی هم در دنیا و هم در آخرت در پی دارد و سرنوشت انسان را در جهت سعادت رقم می‌زند.

 دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: همه مومنان باید نسبت به اقشار ضعیف و محروم جامعه توجه ویژه داشته باشند و بدانند که این مسئله می‌تواند در دفع مصیبت ها و بلایا موثر باشد.

حجت الاسلام عرفانی تصریح کرد: صدقه و انفاق و دادن نذورات می ‌تواند سبب آرامش و ترویج روحیه ایثارگری در جامعه باشد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: عید نوروز فرصتی در راستای ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و همنوعان به عنوان یک سنت دینی و یک وظیفه اخلاقی است که در این روزهای کرونایی و با توجه به وضعیت اقتصادی بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفته است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: در دین مبین اسلام به  دستگیری از نیازمندان توجه ویژه‌ای شده و خوشبختانه ملت ایران در زمان شیوع ویروس کرونا با برگزاری رزمایش مواسات مومنانه به خوبی وارد این عرصه شدند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا رزمایش مواسات و همدلی با محوریت نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین اجرا شد و خوشبختانه مردم ولایتمدار و متدین استان از همه اقشار مختلف در این رزمایش بزرگ مواسات حضوری درخشان داشتند که جای تقدیر دارد، البته باید این برنامه ها تا پایان ریشه کنی کرونا تداوم داشته باشد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha