جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد تقی رهبر

 حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رهبر تصریح کرد: قسمت عمده‌ اشکال‌تراشی بر کار، صنعت و کارخانه‌ها و تعطیلی آنها بر عهده دولت است و رفع موانع به عهده دستگاه‌های اجرایی و تمامی وزارت‌خانه‌های مربوطه به صنعت، کشاورزی و تجارت است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با تحلیل شعار سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب رساتر و گویاتر از آن چیزی است که من بخواهم توضیح و تفسیری در مورد آن بدهم.

وی افزود: مسلم است که برای تولید و تحول بهتر در کشور باید شرایط مناسب فراهم شود و هم اینکه موانع سر راه تولید برداشته شود. به این معنا که باید از امکانات موجود کشور استفاده شود، دولت، بخش خصوصی، سرمایه‌ها و نیروها به کار بیفتند و چشم امید به دشمن نداشته باشند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد:  استعداد و ظرفیت کشور و مردم ایران، بسیار بالاست و ایران با داشتن این زمینه‌ها می‌تواند موانع تولید را از سر راه بردارد تا بتواند به نتیجه مطلوب و دلخواه که جهش تولید و بی‌نیازی از بیگانگان است برسد.  

حجت الاسلام و المسلمین رهبر  تصریح کرد: قسمت عمده‌ اشکال‌تراشی بر کار، صنعت و کارخانه‌ها و تعطیلی آنها بر عهده دولت است و رفع موانع به عهده دستگاه‌های اجرایی و تمامی وزارت‌خانه‌های مربوطه به صنعت، کشاورزی و تجارت است.

وی با اشاره به لزوم حمایت دولت از واحدهای تولیدی، اظهار کرد: اگر توصیه رهبری مدنظر قرار گیرد و موانع برطرف و حمایت‌های لازم انجام شود، دست نیاز  به سوی خارجی‌ها دراز نخواهد شد.

عضو جامعه روحانیت با اشاره به اینکه یکی از مواردی که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کردند، بحث عدم منفی بافی بود، خاطرنشان کرد: امید با کار همراه است و انسان از رحمت خدا مایوس نمی‌شود، ولی باید در کنار امید، به تلاش و کوشش هم ادامه داد تا موفق شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha